Obchodní podmínky
U jednorázových a nových objednavatelů preferujeme platbu za námi provedenou přepravní službu formou hotovostní úhrady realizované jak platbou předem (především v případě zakázky většího rozsahu), tak i platbou po ukončení přepravy. V případě stálých, doporučených či prověřených objednavatelů je možno za námi realizované přepravní služby platit formou bankovního převodu se splatností až 30 dnů po konci přepravy nebo fakturačního období (obvykle 1. - 15. a 16. - 31. každého měsíce na základě předem dohodnuté, vyhotovené a oběma stranami potvrzené smlouvy o přepravě). Podmínky výše uvedené je možné ve výjimečných případech a po předchozí dohodě mezi dopravcem a objednavatelem operativně změnit.
Autodopravce se především zavazuje
- Informovat objednavatele před začátkem přepravy o ceně, popř. možných příplatcích za provedené služby (např. spojené se službou expres, u stěhování s likvidací starého nábytku atd.).
- Vystavovat objednavateli faktury pouze za služby skutečně provedené a ceny předem dohodnuté.
- Předat objednavateli faktury za provedené služby před začátkem nebo po ukončení přepravy, popř. po konci fakturačního období v co nejkratším termínu.
Objednavatel se především zavazuje
- Převzít od dopravce faktury za provedené služby a tyto proplatit ve výši a termínu předem dohodnutými. V případě faktur bankovním převodem stvrdit datum převzetí a respektovat termín splatnosti předem dohodnutý a na daňovém dokladu uvedený.
- Informovat dopravce o případných reklamacích či nesrovnalostech faktury se týkajících do 5-ti pracovních dnů od jejího převzetí (v případě platby bankovním převodem).
- Komplexní nabídka služeb
- 24 hodinová dostupnost
- Profesionální přístup
- Pojištění všech zásilek
Radek Novák U větrolamu 610/15 184 00 Praha 8 |
|
IČ: 49377990 DIČ: CZ7403200420 |
|
Telefon: +420 602 624 654 (Non-Stop) +420 775 575 511 (Kancelář) |
|
E-mail: autodoprava@poresime.cz |