Přepravní podmínky
Autodopravou je míněna přeprava zboží, materiálu, účetních dokladů atd. (dále jen zboží) od objednavatele k jeho cílovým zákazníkům a dále službami dohodnutými dle aktuální potřeby objednavatele (např.naložení, vyložení a předání zboží v místě předem určeném, případný výběr hotovostí od cílových zákazníků, předání hotovostí objednavateli, potvrzování faktur cílovými zákazníky a jejich následné předání objednavateli/souhlas se zpracováním osobních údajů a dat, předávaných touto cestou dopravci, v těchto dokladech uvedených si vždy zajištuje s příslušnými cílovými zákazníky objednavatel), atd. Dopravce neručí za ztráty způsobené objednavateli včasným nedodáním zboží ve vyjímečných případech (např. z důvodu způsobeného na straně cílového zákazníka, např. cílový zákazník odmítne převzít nepoškozené zboží, nebo odmítne dopravci předat pro objednavatele požadovanou hotovost za doručené zboží), v případech špatné dopravní situace na trase, v extrémních případech zapříčiněných vlivem počasí-sněhová kalamita, atd. Situaci vždy řeší dopravce neprodleně s objednavatelem.
Autodopravce se především zavazuje
- informovat neprodleně po objednání autodopravy objednavatele o rychlosti přistavení vozu a další realizace přepravy
- být včas na místě nakládky
- spolupracovat při nakládce materiálu
- zkontrolovat si zda je zboží nepoškozené
- respektovat objednavatelem určené pořadí zákazníků/v případě hromadných zásilek/
- zajistit naložené zboží proti poškození
- předat zboží na cílové adresy nepoškozené
- být po celou dobu realizace zakázky v telefonním kontaktu s objednavatelem autodopravy i cílovým zákazníkem
- realizovat každou zakázku v co nejkratším možném termínu /hodinová sazba/, popřípadě volbou co nejkratší možné trasy /kilometrová sazba/ každé vozidlo a řidič jsou vybaveni satelitní GPS navigací
Zákazník se především zavazuje
- předat dopravci zboží nepoškozené, popř. v přiměřených obalech, řádně označené (pokud je předem domluveno)
- předat dopravci kompletní doklady a v případě potřeby kontakty na cílové zákazníky, např. telefon
- spolupracovat při nakládce, popř. vykládce vráceného zboží (pokud je předem domluveno)
- být dopravci telefonicky k dispozici v době provádění služby, pro případ nutnosti operativního řešení problému při dopravě, atd.
- převzít a zkontrolovat potvrzené doklady, popř. vrácené zboží nebo vybranou hotovost
- Komplexní nabídka služeb
- 24 hodinová dostupnost
- Profesionální přístup
- Pojištění všech zásilek
Radek Novák U větrolamu 610/15 184 00 Praha 8 |
|
IČ: 49377990 DIČ: CZ7403200420 |
|
Telefon: +420 602 624 654 (Non-Stop) +420 775 575 511 (Kancelář) |
|
E-mail: autodoprava@poresime.cz |